torsdag den 3. januar 2013

Ind imellem skal der trylles

Den anden dag havde jeg besøg af min søde nabo. Hun er mor til 2 skønne drenge på 4 og snart 10. Mikkel der snart har fødselsdag synes det er noget helt særligt at fylde rundt og ønskede derfor at han kunne invitere sin familie og en ven i Bowl n Fun her i Svendborg. Vores naboer er begge studerende, og min søde nabo var derfor noget frustreret over ikke at kunne opfylde drenges ønske. Da hun var gået  besluttede jeg mig derfor for at tage sagen i egen hånd, og skrive en mail til Bowl N Fun. Jeg fik kontakt med Stine som er daglig leder, satte hende ind i sagen, og heldigvis var hun mere end villig til at hjælpe. Det er altid godt med hverdagsfe-kollegaer.

Udfaldet er blevet at hun sender Mikkel 5 billetter til deres legeland, samt et gavekort til popkorn til ham og hans gæster.

Jeg har fortalt Mikkels mor at billetterne kommer. Den taknemmelighed hun udviste var ubetalelig. Hun blev så rørt og glad at hun fik tårer i øjnene, og det er den slags der giver hverdagsfe vinger.

Nu vil jeg glæde mig til at høre Mikkel fortælle om turen. Jeg har selv været i legelandet med Villeren, og synes det er både sjovt og hyggeligt.


Ingen kommentarer:

Send en kommentar