mandag den 12. november 2012

Dans med Dej



Her til aften var jeg så heldig at blive inviteret til at se sARTs danseforestilling: Spis min Gris på Baggårdsteateret i Svendborg. En tidligere medstuderende var regisør på forestillingen og søgte noget fiskenet til forestillingen, og eftersom jeg vidste at min venindes mand havde sådan noget liggende, forbandt jeg kontakterne og min veninde og jeg fik så billetter til forestillingen. Hurra for et stort netværk og gratis glæder!!!!

Udover 70 kilo dej, var der 3 dansere på gulvet og en lydkunstner, som bl.a spillede på æggeskaller og persille. Det var en rigtig fin forestilling, og der var mange gode og inspirerende ideer. Jeg ville godt have set lidt mere dans, og lidt mindre fysisk ekspressivt teater, men alt i alt var det en smadder god oplevelse, og det var dejligt at komme ud og tøsehygge.




Ingen kommentarer:

Send en kommentar