mandag den 12. november 2012

Provinsprinsessen og Hverdagsfeen

Provinsprinsessen og Hverdagsfeen er mine to sider. Provinsprinsessen er hende der elsker at klæde sig ud som fin dame, drikke champagne og være til backstagefester, gerne iført gummistøvler, for at det ikke skal blive for fint det hele. 
Hverdagsfeen er når jeg tryller, når jeg er dygtig til at være Villis mor, når jeg er en sød kone, når jeg er en god veninde og når jeg får skabt de der små øjeblikke i hverdagen, der går at det hele ikke bliver leverpostej. Det er så vigtigt for mig at huske på at dyrke begge sider, Så  for et par år siden fik jeg tatoveret "damerne" på mine underarme for at huske mig selv på alt det gode.

 Provinsprinsessen er tegner af min skønne veninde My, hun er rødhåret og skøn og inspireret af dengang jeg var yngre.
Hverdagsfeen er tegnet i fri hånd af min tatovør, Lulle. Hun er fuld af fejl, og har hvidt hår. Jeg har nemlig engang hørt, at hver gang en fe tryller, får hun et selvfarvet hår. Jeg kan godt se på mig selv, at der er blevet tryllet en del siden jeg blev mor, så min ikke jeg ender med at være helt hvidhåret engang...

1 kommentar:

  1. Hvor er det et dejligt indlæg. Vil huske mig selv på min egen hverdagsfe ;) Håber alt flasker sig fantastisk til talentmødet. Kram

    SvarSlet